FORSENDELSE OG LEVERING
Hvad er leveringstiden?
Generelt kan du forvente at modtage din ordre inden for 3-5 arbejdsdage. Du vil modtage en bekræftelse med estimeret leveringstid, når din ordre er afsendt.
Tilbyder I internationale forsendelser?
Vi tilbyder i øjeblikket ikke internationale forsendelser. Vi arbejder dog aktivt på at kunne tilbyde dette i fremtiden, så hold øje med vores opdateringer.
Hvilke fragt firma benytter I?
Vi benytter GLS, Postnord og DAO.
Hvilke leveringsmetoder tilbyder I?
Du kan enten bestille til hjemmelevering eller en pakkeboks i nærheden af din bopæl.
Prisen på levering til pakkeboks er: fra 49 kr.
Prisen på hjemmelevering er: fra 65 kr.
Hvis du køber for over 699kr, får du fri fragt.
Hvor lang tid tager levering?
Den gennemsnitlige leveringstid er 1 - 3 hverdage, hvis varen er på lager. Dog hedder vores levering 3-5 dage, så vi kan garanterer jeres leveringstid.
Derudover er din ordre normalt klar til afsendelse på under 24 timer på hverdage.
Du kan finde et mere præcist estimat for leveringstid i forsendelsesbekræftelsen, som du modtager via e-mail, så snart din ordre er på vej til dig.
ORDRE
Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?
Du kan kontakte vores kundeservice via e-mail på info@formell.dk. Vi er her for at hjælpe dig!
Hvilke betalingsmetoder benytter I?
Vi tilbyder Apple Pay, Google Pay, Visa og Mastercard.
Hvornår får jeg min ordrebekræftelse?
Så snart dit køb er gennemført, får du din ordrebekræftelse på den e-mail du har bestilt ordren med. Hvis det skulle ske, at du ikke modtager en, kan du kontakte os på info@formell.dk
Så vil vi vende tilbage til dig hurtigst muligt.
PRODUKTER
Kan jeg se jeres produkter i en fysisk butik?
Du kan på nuværende tidspunkt kun finde vores produkter online.
Er stål interiør holdbart?
Ja, stål er et ekstremt holdbart materiale, der kan modstå slid og tåle daglig brug. Vores stål interiør er designet til at være både funktionelt og æstetisk tiltalende i mange år.
Hvordan rengør jeg stål interiør?
Opløs en smule opvaskemiddel i en skål med varmt vand, vrid en mikrofiberklud i sæbevandet og vask overfladen. Tør derefter af med en tør klud, hæld lidt madolie på kluden og polér overfladen. Lad den trække et kvarters tid, og polér til sidst efter med en tør klud.
RETURNERING OG REFUSION
Hvordan fungerer jeres returpolitik?
Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere det inden for 30 dage efter modtagelsen. Varen skal være i sin originale stand og emballage. Kontakt vores kundeservice for at få instruktioner til returnering.
Skal varen være i original emballage for at kunne returneres?
Varen skal være i samme stand som ved modtagelsen. Det betyder, at den skal returneres i original emballage og pakkes forsvarligt, så den ikke går i stykker undervejs.
Hvis dette ikke er opfyldt, vil vi foretage en vurdering af, om varen har tabt værdi. Er førnævnte tilfældet, forbeholder vi os retten til ikke at godkende returneringen eller at modregne det returbeløbet.
Hvordan returnerer jeg en vare?
Du har en periode på 30 dage fra modtagelsen af din ordre til at anmode om en returnering.
Ønsker du at returnere et produkt købt hos forméll, kan du kontakte os via følgende link: https://shopify.com/88484151627/account. Her bliver du videresendt til en side, hvor du skal logge ind på din kundekonto. Dette er for at gøre processen nemmere for dig som kunde.
Når vi har modtaget og godkendt din returanmodning, så vil du via din kundekonto modtage en returlabel. Prisen (49 kr.) for returlabel vil blive fratrukket fra det samlede ordrebeløb. Når produktet er modtaget – og hvis det lever op til vores betingelser – vil vi behandle din refusion inden for 14 dage.
Returneringen sker på egen regning.
Hvad er fristen for at returnere en vare?
Du har en periode på 30 dage fra modtagelsen af din ordre til at anmode om en returnering.
Ønsker du at returnere et produkt købt hos forméll, kan du kontakte os via følgende link: https://shopify.com/88484151627/account. Her bliver du videresendt til en side, hvor du skal logge ind på din kundekonto. Dette er for at gøre processen nemmere for dig som kunde.
Når vi har modtaget og godkendt din returanmodning, så vil du via din kundekonto modtage en returlabel. Prisen (49 kr.) for returlabel vil blive fratrukket fra det samlede ordrebeløb. Når produktet er modtaget – og hvis det lever op til vores betingelser – vil vi behandle din refusion inden for 14 dage.
Returneringen sker på egen regning.
REKLAMATION
Hvad gør jeg, hvis jeg modtager en beskadiget eller defekt vare?
Desværre kan dette ske – selv med en omhyggelig forsendelse.
Vi vil gerne bede dig om at tage billeder af pakken og den defekte vare og sende det til vores kundeservice på info@formell.dk Vi vil sørge for at løse problemet og hjælpe dig med en passende løsning hurtigst mulig.
Hvordan indgiver jeg en reklamation?
For at indgive en reklamation bedes du kontakte vores kundeservice på info@formell.dk og oplyse ordrenummeret samt beskrivelse af problemet eller manglen. Her skal du også vedhæfte billeder af skaden/manglen.
Vi vil undersøge din reklamation og vurdere, om den er berettiget. Dette kan inkludere at vi beder om flere billeder eller andre former for dokumentation.